snurrisarna

Alla inlägg under oktober 2012

Av Snurrisarna - 8 oktober 2012 08:54

Hej nu är jag på väg till skolan. Jag sitter i bilen nu. Idag ska vi ha EU-projekt och det kommer vissa från Finland,Belgien och vissa fler. Nu ska jag gå. Hejdå!

Av Snurrisarna - 6 oktober 2012 17:31

Hej idag har jag spelat handbolls match vi förlorade båda matcherna D,:

Hälsningar Tant.G (på mobilen)

Av Snurrisarna - 5 oktober 2012 23:34

...som tant G gjorde på Paint. 


update: Här är bilderna i bättre kvalité  by: Tant G

   

By: Tant G














/kameleonten


Av Snurrisarna - 5 oktober 2012 22:40

Tja ;33
Jag och tant g är fortfarande vakna &:(JAG VET ATT KLOCKAN INTE ÄR SÅ MYCKET MEN MEN)

Tant G är upptagen med att rita av sig själv i Mario kläder owo ( hon hälsar att det e svårt och att ni inte får mobba henne sen >:c)
/Kameleonten -

Av Snurrisarna - 5 oktober 2012 20:53

Här är bilder från våra jättevbajskorvar 8DD
De smakade bajs o_o

Av Snurrisarna - 5 oktober 2012 20:47

Hejsan :-P jag sover över hos tant G. vi har vräkt i oss chips. ..( JAG HAR VRÄKT I MIG CHIPS DÅ) men men vi ska försöka vara uppe och laana hela natten C; önska oss lycka till..

/kameleonten

Av Snurrisarna - 5 oktober 2012 20:43

Hej nu ligger kameleonten och jag på en uppblås bar madrass och bloggar :3


//Tant.G

Av Snurrisarna - 5 oktober 2012 16:14

Heeeeeej!


Nu har jag och kameleonten bakat choklad bajs korvar :3


Om du vill ha receptet så är det här under!


Du behöver:


200 g smör

6 dl havregryn

4 mat skedar kakao

4 matskedar vatten

Pärl socker

8 mat skedar strö socker

lite flor socker


Du gör så här:

Blanda allt i en skål

forma som bajs,

ställ in i kylen


Klart och redo att ätas inom 13 timmar (13 minuter)


Vårat resultat:

   gott :3

gggrrrrööönnn

Sök i bloggen

Trollolo

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 SUUUPER BRA!
 Jätte bra.
 ganska bra
 bra
 dålig
 ganska dålig
 jätte dålig
 SUUUUPER DÅLIG!

Rösta :'D


Bloggextra.se

Fråga oss 3 ^^

5 besvarade frågor

Kameleonts djur ^0^

Tant grönmonsters djur =^.^=

Cute Onion Club - Onion Head

Krokodilekorres djur

Tant.G

HEEJ

Tant.G

Tant.G

fiskar ^^

PEENNA 8D

SAXEN :3

mörkt, ljust, mörkt, ljust :'D

Tantgrönmonsters djur MR.MONKEY

Tant grönmonster

Tant grönmonsters

Allas älskling

Allas söta lilla Fnusse

Tant.Gm

Tant G

Tant G

Allas lilla apa

Tant grön