snurrisarna

Alla inlägg under augusti 2013

Av Snurrisarna - 16 augusti 2013 13:50

Hej! Det är jag Krokodilekorren, jag är så ledsen att vi inte bloggat på länge, (kom precis på lösenordet) och jag hoppas vi kommer få en come back, just nu tror jag att jag kommer blogga mest tills dom andra kommer, förresten har ni sett vår nya header, ändrade den och fixasde, hoppas ni gillar den, jag kommer nog ändra den några gånger (eller tantgrön och kameleonten) men just nu ändrar jag nog den :D Jag är ledsen om alla slutade kolla på vår blogg, men jag hoppas att alla kommer komma tillbaka. Men det var allt från mig! Tjingeling!


//Krokodilekorren   

gggrrrrööönnn

Sök i bloggen

Trollolo

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 SUUUPER BRA!
 Jätte bra.
 ganska bra
 bra
 dålig
 ganska dålig
 jätte dålig
 SUUUUPER DÅLIG!

Rösta :'D


Bloggextra.se

Fråga oss 3 ^^

5 besvarade frågor

Kameleonts djur ^0^

Tant grönmonsters djur =^.^=

Cute Onion Club - Onion Head

Krokodilekorres djur

Tant.G

HEEJ

Tant.G

Tant.G

fiskar ^^

PEENNA 8D

SAXEN :3

mörkt, ljust, mörkt, ljust :'D

Tantgrönmonsters djur MR.MONKEY

Tant grönmonster

Tant grönmonsters

Allas älskling

Allas söta lilla Fnusse

Tant.Gm

Tant G

Tant G

Allas lilla apa

Tant grön