snurrisarna

Alla inlägg under september 2013

Av Snurrisarna - 2 september 2013 17:02

Häj på er människor =^w^=

Har ni saknar miiig? owwwo

- Klart att ni har ,_,

MEN HEJHEJ IAF O3O

Jag vet inte vad jag ska skriva O______o

Förutom: Att mina läppar svider och att mitt lypsyl verkar vara urfunktion just nu .____. 3;

Bajj c:

/ The bjutäfål kameleont


 

Jag tog bara någon bild jag hade i min dator ,_, 

c;

gggrrrrööönnn

Sök i bloggen

Trollolo

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 SUUUPER BRA!
 Jätte bra.
 ganska bra
 bra
 dålig
 ganska dålig
 jätte dålig
 SUUUUPER DÅLIG!

Rösta :'D


Bloggextra.se

Fråga oss 3 ^^

5 besvarade frågor

Kameleonts djur ^0^

Tant grönmonsters djur =^.^=

Cute Onion Club - Onion Head

Krokodilekorres djur

Tant.G

HEEJ

Tant.G

Tant.G

fiskar ^^

PEENNA 8D

SAXEN :3

mörkt, ljust, mörkt, ljust :'D

Tantgrönmonsters djur MR.MONKEY

Tant grönmonster

Tant grönmonsters

Allas älskling

Allas söta lilla Fnusse

Tant.Gm

Tant G

Tant G

Allas lilla apa

Tant grön