snurrisarna

Alla inlägg under augusti 2012

Av Snurrisarna - 25 augusti 2012 18:15

Hej jag har blivit pizzabagare höll på att sriva Pixelbagare XD Men jag mamma och pappa har gjort pizza hehe. Den kommer bli jätte god det ved jag :) Jag kan visa receptet på min pizza senare och så kommer en bild sen okej :)



     //krokodilekorren

Av Snurrisarna - 25 augusti 2012 10:41

är gott c:

MEN KOOOLLAAA:

 

*tagen från google eftersom att jag inte lyckades ladda upp min egentagna bild ._.*

 

den är god 8D


/KAMELEONTEN

Av Snurrisarna - 24 augusti 2012 17:04

Hej jag hoppas att ni har tittat på våran blogg. Vi vet att vi inte har gjort mycket men vi hoppas fler tittar.



   //Krokoilekorren

Av Snurrisarna - 24 augusti 2012 16:56

Heej allihop vi är snurrisarna. Vi kommer också göra videos (Och dolda kameror på tantgrönmonster) ehe. Hoppas ni kollar och läser bloggen och vi ska skaffa en youtube kanal :)))) 

Tidigare månad - Senare månad

gggrrrrööönnn

Sök i bloggen

Trollolo

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 SUUUPER BRA!
 Jätte bra.
 ganska bra
 bra
 dålig
 ganska dålig
 jätte dålig
 SUUUUPER DÅLIG!

Rösta :'D


Bloggextra.se

Fråga oss 3 ^^

5 besvarade frågor

Kameleonts djur ^0^

Tant grönmonsters djur =^.^=

Cute Onion Club - Onion Head

Krokodilekorres djur

Tant.G

HEEJ

Tant.G

Tant.G

fiskar ^^

PEENNA 8D

SAXEN :3

mörkt, ljust, mörkt, ljust :'D

Tantgrönmonsters djur MR.MONKEY

Tant grönmonster

Tant grönmonsters

Allas älskling

Allas söta lilla Fnusse

Tant.Gm

Tant G

Tant G

Allas lilla apa

Tant grön